Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2010 12:20 - Докога такова отношение към клиенти?
Автор: streetsmart Категория: Други   
Прочетен: 2957 Коментари: 8 Гласове:
11

Последна промяна: 06.04.2010 14:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пицария Виктория в Арена Младост. Неделя ранен следобед. Примрели от глад влизаме със съпруга ми и бебето в количка с надеждата, че там освен храна, ще получим и обслужване.
Масите за непушачи са в един ред, покрай прозорците - дотук ОК. Избираме си маса и се каним да седнем, когато млада дама, видимо салонен управител, ни заявява, че "с количката не можем да останем тук", защото проходът е тесен и пречим на преминаването. Факт, така беше, но ние какво сме виновни? Мен вече ме гони хипогликемията и съм станала заядлива, но се усещам навреме и премълчавам. Съпругът ми пита къде ще ни настанят при това положение. Водят ни до маса за пушачи, близо до бара. На съседната маса двойка са потънали в разговор със запалени цигари. На забележката ми, че там се пуши и дори и аз го усещам, какво остава за бебето, отговорът е, че на това място вентилацията била най-добра.
Казах, че съм твърде гладна да търся друго място, и понеже бебето не даваше признаци на безпокойство, седнахме и поръчахме с намерението да се нахраним набързо и да си отидем. Е, нахранихме се доста бързо, но пък поръчките ни се позабавиха, особено моята. Дали не беше отмъщението на салонния управител?
Отвратена съм. Повече няма да стъпя в никоя пицария от тази верига и ще посъветвам и приятелите си в този дух.
За пушачите ще поясня - нямам нищо против тях и правото им да си пушат на местата, където това не е забранено. Затова и не помолих съседите по маса да загасят цигарите. Лошото е, че управата на въпросното заведение не е направила нищо, за да отдели физически едните места от другите и да създаде нужния комфорт на клиентите си, които не пушат. Още по-гадно  беше отношението на персонала.
Между другото, в подобни заведения в "белите страни" биха ни предложили специално столче за бебето, за да не задръстваме прохода с количка. У нас май няма такава практика. Един вид, като сте си направили бебе, дръжте си го вкъщи и не ни пречете с него.




Тагове:   отношение,


Гласувай:
11



1. bapha - явно ще е така, докато клиентите, които знаят какво искат
06.04.2010 14:30
станат мнозинство :)
Или докато конкуренцията ги изплющи с мокрия парцал и "тук е така" спре да бъде обяснение :)
По-рядко да ви се случва...
цитирай
2. streetsmart - Ми знам ли, конкуренция сякаш не липсва
06.04.2010 16:10
Не са препълнени заведенията, даже и по празници. Ама то си е нашенски манталитет - зер, като съм "обслужващ персонал", да не съм ти слуга; налягай си парцалките и бъди доволен, че съм ти обърнал внимание. Уф, добре че има и нормални заведения. В квартала има една страхотна пицария, цените са кажи-речи същите, от 2 години ходим, нямат грешен ход нито като обслужване, нито по отношение на храната. Обаче не ни се вписваше в шопинга :)
Подходих по английски - пуснах им оплакване в сайта, да видим дали ще му обърнат внимание.
цитирай
3. zahariada - Здравей!
06.04.2010 17:11
Пусни сигнал в Client.bg. Аз ще помогна. Ако не друго, ще го популяризираме. Поздрав!
цитирай
4. galinabg - Засрамена съм....
08.04.2010 21:51
Много съжалявам за унижението , на което сте били подложени с малкото същество. Замислих се аз как ли бих реагирала? Знаете ли - нямаше да остана в това заведение. ТО, т.е. собствениците му, не заслужава да му /ИМ/оставя изработените си с почтен труд пари, които съм преценила ,че мога да отделя за един обяд. Не и при тях. Уважение за уважение! Това май е единствения начин за селекция на нормалното от "извратеното". Поздрави и да не ви се случва пак!!!
цитирай
5. demokratizator - Имаме още много да гоним цивилизацията
09.04.2010 18:33
Станали сте жертви на едно доста ориенталско поведение от страна на обслужващия персонал. За съжаление манталитетът е такъв, че хората въобще не се замислят за потенциалната вреда за хората около тях или дори за клиентите си, а гледат само да намажат келепир. Затова е нужна по-строга регулация и правила, които да се спазват. Дано евентуалната забрана за пушене на закрити места има такъв ефект.
цитирай
6. kass - streetsmart
12.04.2010 09:57
Дори и от глад да умирах, щях да си тръгна на секундата, проблемът с прохода не би трбвало да бъде проблем на хората с детски колички, уви доста има да се учим на бизнес в България...
Поздрави!
цитирай
7. streetsmart - zahariada, galina, demokratizator, kass - извинете за липсата на отговор
13.04.2010 15:44
Нещо май са ми се прецакали настройките.
Както писах вече, сигнализирах във форума на Пицария Виктория - отговориха ми почти веднага, но предвидимо - питаха кой е бил салонният управител. Отговорих, че не зная, но при желание те самите биха могли да разберат кой е бил на смяна в онзи ден и час в посоченото заведение. Пък и вината не беше само нейна, на управителя - по-скоро проблемът беше в липсата на добра вентилация и безумната разстановка на масите за пушачи и непушачи. По-късно ми дойде наум, че вероятно по замисъл разстановката не е била такава - 3/4 места за пушачи и 1/4 за непушачи, а по-скоро обратното, което се вижда и от по-широкия проход между двата блока - 3/4 и 1/4. Но явно някой е пресметнал, че пушачите стоят по-дълго и носят повече приходи, а ако са принудени да седнат на маса за непушач (примерно заради децата си), ще бързат да си тръгнат. Търговски сметки и абсолютна липса на етика.
Кас, напълно си права. Вината е изцяло моя, че изложих детето си на тютюневия дим. Мога само да се оправдая, че бях на ръба на припадъка, което правеше преценката ми идиотска. А най-тъпото беше, че излизайки от т.нар. пицария видяхме във фоайето да продават пица на парче, която изглеждаше доста апетитно, а и вентилацията там беше много по-добра. Прецакахме се отвсякъде.
цитирай
8. tili - Във файето не се пуши
13.04.2010 18:18
и за да влезеш в пицарията минаваш през отрупани с храна витрини. Но вътре е по-приятни и по-скъпо. Точно затова трябва да има и перфектно обслужване!!!
Все още у нас клиентът няма право. Аз щях да се разфуча сигурно. Не се притеснявайте да си търсите правата!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: streetsmart
Категория: Други
Прочетен: 89988
Постинги: 18
Коментари: 83
Гласове: 1608
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол