Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2010 09:37 - След 2 юни - не можах да се сдържа
Автор: streetsmart Категория: Други   
Прочетен: 2812 Коментари: 4 Гласове:
9



Вчера, когато завиха сирените,гушнах 9-месечния Бобко и го изнесох на балкона. Казах му "Не се плаши, мамо, така правим всяка година, за Героите!" Той не застана мирно, но и не заплака.
Долу на улицата две майки с колички видимо прекъснаха разговора си и останаха така, докато спрат сирените. Една баба мина покрай тях, накуцвайки. Коли, като никога, не минаха.
След малко Теди се прибра от детската площадка с баба си. Попитах го "Вие стояхте ли мирно за Героите?" Той не ме разбра, но майка ми каза "Стояхме"
Вечерта, докато гледахме новините, мъжът ми сподели "Никой не спира, колите си вървят".
Чудя се, на какво учим децата си? И какво очакваме от тях, след като не можем да им покажем, че най-малкият знак за уважение пред нашите Герои е веднъж в годината да спрем, да помълчим, да постоим прави с наведени глави. Почит пред жертвата, която те са направили, а ние май намираме безсмислена...


Тагове:   юни,   можах,


Гласувай:
11



1. galinabg - Това си мислех и аз -
03.06.2010 21:20
за това България няма днешни герои. Защото не можем, не знаем , а и не искаме да почитаме онези - загиналите за идеите ,за свободата, за уж по-добрата България....Вятър! Че даже се и подиграваме. Хич не се и замисляме, а какво остава да обясним на децата си.....:( Поздрави!
цитирай
2. streetsmart - Поздрави и на теб, Галина
04.06.2010 12:54
Тъжни са тези моменти, не само заради символиката, а и заради нашето нееднозначно отношение към тях. Миналата година се случих на работа на този ден. Когато завиха сирените, по-младите колеги се поогледаха, но като видяха, че по-възрастните стават на крака, се присъединиха. Малко трябва, единият личен пример, ако не друго, поне да видиш, че не ти се смеят, когато проявиш уважение. Но днес на мода е нихилизмът, май :(
цитирай
3. lashov - Радвам се че поне си видяла някои да ...
07.07.2010 12:00
Радвам се че поне си видяла някои да спре! аз бях в центъра никои пешеходец не спря ..... една кола опита да спрее и спонеха майката на този зад волана доста пъти, накрая дойде и чичко полицай да му каже да се премести ( нищо че не пречеше на никой). за съжаление това е реалноста в нашата държавица .... а аз толкова си обичам ....... но народа се озлоби и тези моменти на уважение към хора дали живота си за да я има нашата държавица май вече са безвъзвратно загубени! дано не съм прав но когато фактите говорят .........
цитирай
4. ka4ak - С Обич!:)))
08.03.2012 18:10
ka4ak.blog.bg/politika/2010/03/08/jenite-prekrasni-ste.506687
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: streetsmart
Категория: Други
Прочетен: 90015
Постинги: 18
Коментари: 83
Гласове: 1608
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол